Adviseurs in relatiebeëindiging.

Na het succes van Driving Brains  heb ik een nieuw gat in de markt ontdekt. Het adviseren van mensen die hun relatie willen beëindigen. Huwelijksrelaties, liefdesrelaties of wat dies meer zij. In de loop der jaren heb ik namelijk enige ervaring opgedaan met het ontbinden van arbeidsovereenkomsten. Een veelal pijnlijk, doch noodzakelijk proces. In het kader van het denken over de strategische diversificatie van mijn activiteiten werd ik op het briljante idee gebracht mij om die kennis aan te wenden om ook eens andersoortige relaties te beëindigen. Zeker ook passend bij mijn overige werkzaamheden op het terrein van imagotransplantaties en perceptiemanagement.

Ik zoek er nog een mooie term voor in de sfeer van “adviseurs in ....” maar daar ben ik nog niet helemaal uit. “Adviseurs in Relatie Ontbinding” klinkt nogal luguber, maar daar vind ik nog wel wat op. Exit Coaching misschien? Qua imago moet het passen bij mooi geschept papier en afgedrukt in kleine gouden letters. Zoals het dure adviseurs betaamt.

Maar stelt u zich eens welke een gigantisch marktpotentieel zich opent indien ik mij ga begeven op de markt met betrekking tot het beëindigen van relaties. Vooralsnog op mijn brommer, spoed ik mij voor mijn opdrachtgevers naar hun partners om hun relatie te beëindigen. Geweldig als ik namens mijn opdrachtgevers een brief voor mag lezen aan een voormalig geliefde dat het over en uit is. Hartverscheurende taferelen. Woede, wanhoop en frustratie. Net als bij ontslag. Natuurlijk loop ik risico dat ik ook de klappen op moet vangen, maar daar is het tarief ook naar. Op kosten van de opdrachtgever kunnen wij ook nazorg leveren aan de afgewezen partner. Wel zo chique, en toch ook weer een interessant marktperspectief voor ons.

En wat dacht u van al die mensen die niet durven te kappen en dus geholpen moeten worden tegen een fors tarief. Van de nood een deugd maken.

Overigens kom ik voor de verdere ontwikkeling van de markt graag in contact met een creatieve marketing manager. Een doorgewinterde kenner van de (internationale) markt van relatiebeëindiging die met een bewezen no nonsense aanpak in staat is nieuwe concepten in de markt neer te zetten. Concepten in de sfeer van “ laat u partner kaartlezen, gaat altijd mis” of “laten we samen behangen, succes verzekerd” of “geef een boek over de perfecte partner, stof tot nadenken”.

Mocht u belangstelling hebben voor een nader oriënterend gesprek over onze dienstverlening dan weet u ons vast wel te vinden via opperhond@ondankbare-hond.nl
Discretie verzekerd.

Peter Tersteeg

lees meer: http://www.driving-brains.nl